dimarts, 9 de juny del 2020

DIMARTS, 9 DE JUNY

Avui és dimarts. Bon dia a tothom!


TALLER D'ESCRIPTURA
Trobareu l'activitat d'escriptura d'avui al Google Classroom.


MATEMÀTIQUES

Realitza al quadern el problema que tens a la imatge de la tasca que hi ha al google classroom. Trobareu una fotografia amb el problema per resoldre.

Penja una foto i entrega l'activitat a la mateixa tasca del google classroom.

NATURALS

Ahir vam fer feina per recordar quins eren els òrgans que formaven l'aparell respiratori i on es situaven. La tasca d'avui consisteix en fer un dibuix de l'aparell respiratori. Heu de dibuixar l'aparell respiratori amb els òrgans que el formen i posar els noms d'aquests òrgans. Per fer aquesta activitat podeu consultar el llibre on trobareu la informació al tema 1 a les pàgines 10 i 11. El dibuix ha d'estar a color, tenir tots els òrgans que hem estudiat i el seu nom amb una ratlla indicant on són al teu dibuix. Les parts que heu d'indicar són: Fosses nasals, faringe, laringe, tràquea, bronqui, bronquíols, pulmons i alvèols pulmonars. Un cop acabat el dibuix de l'aparell respiratori i haver indicat els seus òrgans, heu d'adjuntar una fotografia del dibuix a aquesta tasca i pitjar "entregar tasca".


VALORS/RELIGIÓ

Cada alumne ha de fer només una de les dues tasques segons si va a religió o a valors. Al google classroom sols vos sortirà una de les dues tasques, que és la que heu de fer.

Tasca de valors:

La tasca que heu de fer és veure el vídeo (Si no hi podeu accedir, pitjau l'enllaç o enganxau l'enllaç al navegador) i un cop vist el vídeo, heu de fer un petit escrit sobre el vídeo i la vostra opinió. Un cop vist el vídeo, haver reflexionat i fet l'escrit, adjuntau l'arxiu a aquesta tasca i pitjau entregar.

Per facilitar la tasca i guiar el vostre escrit, aquí teniu un parell de preguntes sobre el vídeo:
1. Tenint en compte que al barber li agrada treballar amb música i se li romp el reproductor de música, per què creus que el barber fa fora al trompetista de la porta del seu negoci?
2. Quan comença a tocar la trompeta, quin tipus de música toca? I quina música vol tocar la trompeta?
3. El barber acaba tocant música Jazz, una música relacionada amb persones de raza negra i en un determinat moment veu un efecte òptic al mirall i es veu com una persona de raza negre i s'asusta. Què creis que l'asusta? Haver canviat de color o com el pugui tractar la gent que pensa com ell a partir d'ara?
4. Creus que finalment canvia el seu pensament? Per què?
5. Podeu posar algun exemple actual on hi hagi actituts racistes o, al contrari, hi hagi actituts de gent que lluita contra el racisme?





L'enllaç del vídeo és el següent:

https://youtu.be/QJO77sMfp34

Tasca de religió:



ANGLÈS:




ENGLISH:

GOOD MORNING 6TH GRADERS

Per aquesta setmana vos propos visualitzar la historia de la unitat 5. Com que ens faltaven dos temes per acaba el llibre, he pensat que us agradaria saber de què tracten els dos darrers capítols.

Primer mirau el vídeo del vocabulari:


A continuació, aquí teniu la història:


Seguidament podeu fer la següent activitat:

ACTIVITAT VOCABULARY:

A part d’aquesta activitat interactiva de Liveworksheet també podeu intentar de fer les activitats de l’Activity Book pàgina 54.

Si no teniu el llibre trobareu les activitats en aquest enllaç:

Aquesta feineta l’heu d’entregar abans de divendres 12 de juny  al correu d’anglès riberangles@gmail.com 


HAVE A NICE DAY!





LECTURA

La tasca d'avui consiteix en llegir el text que vos he adjuntat just a aquesta tasca sobre la lluna i algunes curiositats. Aquest document només l'heu de llegir, no hi heu de fer res més. Un cop llegit el text, heu de respondre a la pregunta.

Enllaç al text:
https://docs.google.com/document/d/1ibz6Xanj8MS2NZAf-kbc7StJYBfn47TYI5veZU-06Vw/edit?usp=sharing

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada