Bon dia,
Les assignatures d'avui són les que segueixen i aquí teniu
relacionades les tasques.
ENGLISH
GOOD MORNING 6TH GRADERS
Avui vos propos una activitat per fer amb l'ordnador, tauleta o telefon.Molt semblant al Kahoot però amb altres tipus d'activitats (listening, fill in the gaps...)La manera més fàcil de completar l'activitat és desde el Google Classroom. Trobareu l'activitat enllaçada.
L'altra opció és la següent:
L'altra opció és la següent:
Entrau al següent enllaç:
introdueix el següent codi:
EDUCACIÓ FÍSICA
MATEMÀTIQUES
Avui farem un exercici fàcil de matemàtiques combinat amb un exercici de lectura comprensiva: UNA GIMCANA DE MESURES DE LONGITUD.
Prepara, si és possible un metre, regle, cinta mètrica... i disposat a passar una estona divertida mesurant.
Al classroom tens dos documents:
1. Un pdf on podràs llegir els reptes que has d'aconseguir.
2. Un document on has d'escriure totes les respostes.
Una vegada has acabat la gimcana, fixa’t que a dalt a la dreta del document diu: LLIURA. Has de clicar a aquesta paraula, i així m'entregaràs l'activitat.
Endavant!!
Prepara, si és possible un metre, regle, cinta mètrica... i disposat a passar una estona divertida mesurant.
Al classroom tens dos documents:
1. Un pdf on podràs llegir els reptes que has d'aconseguir.
2. Un document on has d'escriure totes les respostes.
Una vegada has acabat la gimcana, fixa’t que a dalt a la dreta del document diu: LLIURA. Has de clicar a aquesta paraula, i així m'entregaràs l'activitat.
Endavant!!
COMPRENSIÓ ORAL
La comprensió oral d'avui es titula EL RECICLATGE DELS PLÀSTICS
Feis la tasca al quadern. Copiau la pregunta, i basta que copieu la resposta correcta
Mirau i escoltau el vídeo atentament. Teniu el qüestionari al classromm.
Adjuntau una fotografia del vostre treball i Entregau l'activitat.
Feis la tasca al quadern. Copiau la pregunta, i basta que copieu la resposta correcta
Mirau i escoltau el vídeo atentament. Teniu el qüestionari al classromm.
Adjuntau una fotografia del vostre treball i Entregau l'activitat.
PLÀSTICA
L'art cubista
El cubisme és un moviment artístic (sobretot pintura i escultura) sorgit al principi del segle XX. El cubisme canvia la perspectiva d'una obra convencional i la manera de percebre les formes, que apareixen fragmentades com un trencaclosques amb les peces mal posades. Es considera l'inici de l'art abstracte. En les obres cubistes els objectes es trenquen, s'analitzen, i es reconstrueixen en una forma abstracta; en lloc de representar els objectes des d'un únic punt de vista, l'artista pinta el motiu des d'una multitud de perspectives per tal de representar-lo en un context més ampli. És a dir, les pintures cubistes
La tasca d'avui consisteix en crear la nostra pròpia obra cubista. Per fer-ho i aconseguir l'efecte de trenca-closques de forma senzilla seguirem les següents passes:
1. Crearem una pintura realista pròpia. Pot ser de qualsevol temàtica i podeu utilitzar qualsevol tècnica.
2. Un cop acabada l'obra, agafarem unes tisores i retallarem l'obra en diferents fragments (podem fer els fragments iguals o de diferent mida)
3. Agafarem un full en blanc (i pintar el fons) o de color. També pot ser una cartolina.
4. Reconstruirem l'obra de diferent forma amb els fragments de l'obra realista que hem pintat al principi, com un trenca-closques sense col·locar. És a dir, hem de col·locar de forma que no s'assembli al dibuix realista de l'obra inicial. Així aconseguirem que el dibuix realista que hem pintat quedi descol·locat.
Dins la tasca del google classroom teniu alguns exemple d'obres cubistes per així agafar idees i exemples.
La tasca d'avui consisteix en crear la nostra pròpia obra cubista. Per fer-ho i aconseguir l'efecte de trenca-closques de forma senzilla seguirem les següents passes:
1. Crearem una pintura realista pròpia. Pot ser de qualsevol temàtica i podeu utilitzar qualsevol tècnica.
2. Un cop acabada l'obra, agafarem unes tisores i retallarem l'obra en diferents fragments (podem fer els fragments iguals o de diferent mida)
3. Agafarem un full en blanc (i pintar el fons) o de color. També pot ser una cartolina.
4. Reconstruirem l'obra de diferent forma amb els fragments de l'obra realista que hem pintat al principi, com un trenca-closques sense col·locar. És a dir, hem de col·locar de forma que no s'assembli al dibuix realista de l'obra inicial. Així aconseguirem que el dibuix realista que hem pintat quedi descol·locat.
Dins la tasca del google classroom teniu alguns exemple d'obres cubistes per així agafar idees i exemples.
BON CAP DE SETMANA!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada