dimarts, 19 de maig del 2020

DIMARTS, 19 DE MAIG

Avui és dimarts. Bon dia a tothom!

TALLER D'ESCRIPTURA
Vos repetesc l’enhorabona per les històries que m’entregau. Vos recoman llegir i rellegir i aprendre de les històries que public dels vostres companys. Tenen detalls molt interessants. Ja ho sabeu: Utilitzar noms, verbs, adjectius, adverbis, frases explicatives entre comes… Cada idea un punt. En veure que passau a una altre situació posau punt i apart.
EL FORAT DEL PANY Per a la història d’avui heu d’escriure més o manco unes 100 paraules. La historieta que inventareu ha de respondre a 3 preguntes. QUI VA MIRAR PEL FORAT DEL PANY? PER QUÈ HI VA MIRAR? QUÈ VA VEURE?


MATEMÀTIQUES
Operar amb decimals
Continuam la setmana amb càlcul mental.

Feis l'exercici al quadern.

Basta que copieu l'enunciat i poseu la resposta. Exemple: 4,16 + 6,89 = 11  (El procés de raonament l'heu de fer mentalment).

En estar fet penjau una foto i entregau l'activitat.



NATURALS

Classificació dels aliments

Cada aliment té unes característiques diferents i ens aporta un tipus de nutrients. Seguint amb el recordatori d'alimentació, per completar la tasca d'ahir, la tasca d'avui consisteix en elaborar una graella amb tres columnes. A la primera columna hi col·locarem els 5 grups de nutrients que coneixem. A la segona columna, la funció que té cada un dels nutrients. I a la tercera columna, observarem la piràmide d'aliments que vam fer ahir i classificarem els aliments que hi vam col·locar segons el nutrient principal que ens aporta a la nostra graella. Per exemple: Nutrients Funció Aliments Aigua i sals minerals Ajuden a les funcions Llet (Calci) del nostre organisme. Recordau que teniu els 5 grups de nutrients al llibre de ciències naturals al tema 1 (La nutrició I. Els aparells digestiu i respiratori) a la pàgina 6. Dins la tasca del google classroom teniu un document amb una graella creada per facilitar-vos la feina. Un cop acabada la feina, heu de penjar el document al google classroom i pitjar "entregar tasca".

VALORS/RELIGIÓ

Cada alumne ha de fer només una de les dues tasques segons si va a religió o a valors. Al google classroom sols vos sortirà una de les dues tasques, que és la que heu de fer.

Tasca de valors:

El pont

La tasca que heu de fer és veure el vídeo (Teniu l'enllaç per accedir al vídeo al final de l'escrit) i un cop vist el vídeo, heu de fer un petit escrit sobre el vídeo i la vostra opinió. Un cop vist el vídeo, haver reflexionat i fet l'escrit, adjuntau l'arxiu a aquesta tasca i pitjau entregar.

Per facilitar la tasca i guiar el vostre escrit, aquí teniu un parell de preguntes sobre el vídeo:
1. Què penses que significa la paraula cooperació?
2. Per què no poden passar el pont dos animals alhora?
3. Quina solució podries donar per resoldre el conflicte?
4. Sabries dir a quins dos moments hi ha col·laboració entre els personatges i quins personatges són?
5. Penses que és més fàcil resoldre els problemes en equip o resoldre els problemes tot sol? Per què?

L'enllaç del vídeo és el següent:

https://youtu.be/NaMpxR_RQSY


ANGLÈS:


ENGLISH:

GOOD MORNING 6TH GRADERS!

Today we are going to review UNIT 2 VOCABULARY.

Let’s watch this vídeo to refresh your memory:



Now let’s practice the words.

Avui per repassar el vocabulari he tornat a preparar el QUIZLET del vocabulari. El trobareu fent clic al següent enllaç:

A l’esquerra trobareu un apartat que diu “ESTUDIAR” amb diferents subapartats. “Aprender, Fichas, escribir, ortografia y probar”

Anau investigant, descobrint i dedicant una estoneta a les diferents activitats. La darrera activitat heu de completar l’apartat PROBAR. Quan acabeu feu clic on diu Revisar respostes i us sortirà un percentatge (%). Enviau-me al correu o al Classroom una foto d’aquest percentatge que us ha sortit.

Aquesta feineta l’heu d’entregar abans de divendres 22 de maig




HAVE A NICE DAY!


LECTURA

Heu de llegir dos capítols del llibre de lectura "Aventuras de «La mano negra»". Els dos
capítols a llegir avui són l'apartat 5: "¡Aquí está Clara!" (pàgina 139 i 140) i l'apartat 6:
"Investigación por hilo" (pàgina 142 i 143) de la quarta història (ROBO EN EL ZOO).


Heu d'escriure la resposta de l'enigma al qüestionari que trobareu a classroom.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada