dimarts, 28 d’abril del 2020

DIMARTS, 28 D'ABRIL

Avui és dimarts. Bon dia a tothom!

TALLER D'ESCRIPTURA


Los zapatos

Ejercicio de escritura: los zapatos de tacón
En este ejercicio el protagonista, se encuentra por la mañana junto a su cama unos zapatos que no le pertenecen.
A partir de esta idea, haz una lista de al menos cinco posibles respuestas a las siguientes preguntas: ¿Quién es el protagonista? Dale un nombre, una edad, un carácter y una profesión. ¿a quién pertenecen los zapatos y cómo han llegado hasta allí? 
1….
2….
3…..
4….
5…..
Cuando tengas las respuestas, elige la que más te guste y construye una historia.
La história debe tener más o menos 100 palabras.
Presta atención a la escritura. No dejes ningún error. También puedes ilustrar tu historia con imágenes.

¿Qué te parece? ¿Se te ocurre alguna historia para explicar el misterio de esos zapatos? Venga. ¡¡Adelante!!
Entra en Classroom y dale clic al documento de Google que tienes en la parte inferior. Una vez terminado clica en LLIURA.
MATEMÀTIQUES
CALCULAR EL BENEFICI.
Fes aquests exercicis de la pàgina 147 al quadern. Copia tots els enunciats que apareixen al llibre per treballar l'escriptura i la ortografia. Fes-ho de manera ordenada i entenent.



Una vegada fet, penja una foto al classroom i Entrega la tasca.

NATURALS

Treball d'investigació: Els virus són éssers vius?

Aquests dies, pels mitjans de comunicació, s'ha parlat molt d'un tipus de virus, el SARS-CoV-2, que causa la "malaltia del coronavirus" coneguda com a COVID-19 (de les sigles en anglès "COronaVIrus Disease 2019"). De virus, n'hi ha de molts de tipus, alguns ens causen malalties als humans i d'altres no ens afecten.

Els alumnes de sisè hem estudiat la classificació dels éssers vius (Regne animal, regne vegetal, regne dels fongs, regne dels protoctists i regne dels bacteris) durant els temes 5 i 6.

La tasca d'avui és una tasca de reforç i ampliació que consisteix en investigar si els virus són considerats éssers vius i per quins arguments els científics consideren que els virus són éssers vius o quins arguments hi ha per no considerar-los éssers vius. Per fer la recerca d'informació és important cercar a dues fonts per contrastar informació i basar la nostra resposta i els nostres arguments amb la informació que hem trobat.

Una vegada cercada la informació, heu d'elaborar un petit text on expliqueu si es pot considerar que els virus són éssers vius o no i exposar els arguments per considerar-los o no éssers vius.

Un cop elaborat el text, adjuntau l'arxiu a la tasca del google classroom i pitjau "entregar la tasca".

VALORS/RELIGIÓ

Cada alumne ha de fer només una de les dues tasques segons si va a religió o a valors. Al google classroom sols vos sortirà una de les dues tasques, que és la que heu de fer.

Tasca de valors:

La tasca que heu de fer és veure el vídeo pitjant l'enllaç i un cop vist el vídeo heu de fer un petit escrit sobre el vídeo i la vostra opinió. Un cop vist el vídeo, haver reflexionat i fet l'escrit, adjuntau l'arxiu a aquesta tasca i pitjau entregar.

Per facilitar la tasca i guiar el vostre escrit, aquí teniu un parell de preguntes sobre el vídeo:
1. Creus que el llop estava content a la primera feina que tenia?
2. Per què penses que el llop volia fer feina amb les ovelles?
3. Per què el llop va canviar el seu pensament  quan va començar a treballar amb les ovelles?
4. Al final, el llop fa una errada. Creus que s'arrepenteix del que ha fet?
5. El llop perd la feina per portar-se malament. Que creus que podries aconseguir tu si et portes bé?

L'enllaç del vídeo és el següent:

https://www.youtube.com/watch?v=5VtARFNISH4

Tasca de religió

Bon dia classe! Enguany hem estat estudiant les diferents religions del món. Tan antigues com actuals. En aquests moments a Netflix podeu veure la película que es diu "Mi vecino Totoro", un manga japonès que ens mostra les tradicions religioses al Japó rural. La vostra tasca consisteix en mirar aquesta película, "SI PODEU", sino teniu un archiu adjunt que podeu llegir i contestar les següents preguntes: Al nostre país també ens podem trobar amb molts de signes i elements religiosos. 1.-Podries anomenar algun d'aquests signes, elements, festes o edificis religiosos que ens podem trobar als nostres pobles o ciutats? 2.-I aportar qualque fotografia (podeu viatjar amb Google)? 3.-Quina és la religió majoritària al nostre país? 4.-Si has pogut veure la película o el dosier… qué es el que més t'ha cridat l'atenció? Vos enyor molt. Milions de besos

LECTURA
Heu de llegir dos capítols del llibre de lectura "Aventuras de «La mano negra»". Els dos
capítols a llegir avui són l'apartat 5: "Buscado y encontrado" (pàgina 85 i 86) i l'apartat 6: "El
secreto postal" (pàgina 88 i 89) de la tercera història (EL TÚNEL DE LOS
TRAFICANTES).
Heu d'escriure la resposta de l'enigma al qüestionari que trobareu a classroom.


ANGLÈS:
Good morning everyone!

Today you have to complete another worksheet on Liveworksheets.com

So log on Liveworksheets.com where you will find the worksheet to complete.

If you don’t remember your user name or password click on the next link.
https://drive.google.com/open?id=1i4ikBrhalmmhozrBCRuj0Ljo3zChdyYp

I know some of you already completed it last day. Don't worry!

If you don't have access to Liveworksheet.com you click on this link:
https://drive.google.com/open?id=1ON29SneX9W6uV2wyWsIK3gDLO5033Txa


Per avui hi ha una altra activitat a completar a liveworksheets. No vos preocupeu si l'altre dia ja vareu fer les dues fitxes. No passa absolutament res!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada