dilluns, 20 d’abril del 2020

DILLUNS, 20 D'ABRIL

Bon dia a tots i a totes.

Algú de la classe va dir l’altre dia alguna cosa alguna cosa similar a... Mai m´hagués pensat
que diria que vull tornar a escola.

Avui és un dia d’aquests que la frase té més sentit que mai. Tornar a començar amb les piles
carregades de les vacances, amb la il·lusió de tornar a jugar amb els amics, a tornar a riure
de qualsevol cosa... i nosaltres des del punt de vista de mestres afegiríem a disfrutar
d’aprendre i d’ensenyar.

Però les coses són com són i les hem de saber prendre s’embocadura, com deia el
personatge protagonista de la rondalla L’abad de la Real.

Hem de mirar de treure d’aquest Temps de Coronavirus totes les bones coses que
poguem. I entre elles segur que hi trobarem: FER UN POC DE FEINA TELEMÀTICA!!!

Venga! Endavant!!



MÚSICA
Visitau la web de la professora de música. Allà se vos donaran les indicacions referents a la classe d'avui. https://sites.google.com/view/racomusical/inici



MATEMÀTIQUES
Saber calcular el tant per cent d'una quantitat és molt útil. A vegades quan anam a comprar en fan un descompte, d'altres ens possen un recàrrec en forma d'impost.

Quan ens fan un descompte el resultat del tant per cent s'ha de restar. Quan ens posen un recàrrec el resultat del descompte s'ha de sumar.

Feis aquesta activitat al quadern i enviau-me una foto. La trobareu a la pàgina 132 del llibre.



Després entregau l'activitat.


NATURALS
Avui els alumnes heu de realitzar un qüestionari per recordar els conceptes que vam estudiar
al tema 4 (L'organització dels éssers vius). Aquest qüestionari està al google classroom.

El que primer heu de fer és llegir el tema 4 per refrescar conceptes.
Després, heu de pitjar el qüestionari que hi ha dins la tasca del classroom, s'obrirà el
qüestionari i heu de respondre totes les preguntes sobre el tema 4.

També es pot accedir al qüestionari mitjançant aquesta adreça:

https://forms.gle/EfKtJS4qMVkuUyBg9

EDUCACIÓ FÍSICA 
Bon dia, nins i nines. Durant els pròxims deu dies vos propòs realitzar uns reptes diaris, els quals són bàsics en la nostra vida diària. Davant la situació que ens trobam, hem de cercar una solució per poder acabar amb el virus. Aquesta solució depèn de cada un, i que nosaltres puguem aconseguir l'antídot necessari per poder resistir al virus. Per això vos propòs els següents reptes. Antídots saludables instruccions    Antídots botelles   Antídots tasques realitzades
Heu de llegir atentament les instruccions, diàriament realitzarem els reptes, els quals si els aconseguim superar hem d'anotar en cada antídot el que hem fet per aconseguir omplir la botella, d'aquesta manera podré saber el que has fet per aconseguir-ho. També m'agradaria que si és possible, vos gravéssiu realitzant un dels reptes diaris (per exemple, un dia menjant una fruita, un altre dia realitzant una tasca de casa, realitzant exercici físic...). Aquesta tasca ha de ser entregada el pròxim dijous dia 30 d'abril al següent correu electrònic: riberefisica@gmail.com
Jo també realitzaré el repte i si voleu seguir les meves evolucions diàries i si vaig complint amb els reptes, ho podreu seguir clicant al següent enllaç:👉 Antídots tasques realitzades Joan Antoni

SOCIALS
Avui realitzarem una activitat de reforç i ampliació del tema 1 (El relleu d'Europa i d'Espanya). Per practicar utilitzarem uns mapes interactius, que ja coneixeu. Ens ajudarà a recordar el que hem après i aprendre algunes unitats de relleu noves d'Europa. 

Per fer-ho, heu d'entrar a aquestes adreça electrònica que estarà a baix indicada, realitzar l'activitat i adjuntar a la tasca una fotografia o captura de pantalla amb la vostra puntuació per saber com vos ha anat l'activitat. Un cop adjuntada la fotografia o captura, pitjau entregar la tasca. Podeu repetir l'activitat totes les vegades que vulgueu per millorar la puntuació i només heu d'enviar la fotografia o captura de pantalla de la puntuació més alta.

L'enllaç per accedir al mapa interactiu de relleu d'Europa és el següent:

https://mapasinteractivos.didactalia.net/ca/comunitat/mapasflashinteractivos/recurs/relieve-de-europa/a62b3ad4-afed-4e56-ad45-2c3ac42c0a81


GRAMÀTICA

N'Enxaneta ens dóna una facilitat molt grossa per autoaprendre.
Com hem de fer aquests exercicis?
1. Llegir la teoria intentant entedre tot allò que poguem. Algunes informacions són un poc elevades per al vostre nivell, però una bona llegida sempre vos situarà sobre el tema.
2. Fer l'exercici raonant i pensant. Si cal, sempre es pot tornar a consultar la teoria.
3. Si hi ha errors, reflexionar sobre aquests per si es pot aprendre.
4. Repetir l'exercici solucionant els errors comesos.

De cara al cursos vinents de l'ESO, n'Enxaneta sempre pot esser un bon company per quan tengueu dubtes. Un lloc per repassar el que treballeu a classe.

Avui treballarem les preposicions: amb, en, fins, fins a, fins al.

Llegiu la teoria i feis els exercicicis 166 i 167: http://enxaneta.info/teoria/preposicions/37


Penjau una foto de la feina feta i entregau l'activitat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada