dimarts, 21 d’abril del 2020

DIMARTS, 21 D'ABRIL

Avui és dimarts. Bon dia a tothom!

TALLER D'ESCRIPTURA
Durant aquest trimestre treballarem fitxes que proposa la pàgina web https://www.literautas.com/es/
Als qui vos agrada escriure hi podreu trobar moltes idees per millorar.

La història d’avui: EL TELÈFON
Per realitzar aquest exercici heu d’escriure una història de 100 paraules que comenci amb la frase El telèfon va començar a sonar de matinada i que inclogui les paraules: billet, secret i carrer.

Així de senzill. Una frase que dispari la vostra imaginació i tres paraules per incloure en el relat. Què vos sembla? Vos inspira alguna història? Venga. Jo la vos començ. Pode posar-li el títol que vulgueu.

Entrau al Classroom i heu de clicar al document de Drive que teniu a sota i fer el que se vos indica. 

Una vegada heu escrit i corregit la història al document de Drive, fixau-vos que a dalt a la dreta diu: LLIURA. Heu de clicar a aquesta paraula, i així m'entregareu l'activitat.

MATEMÀTIQUES
Realitza al quadern els exercicis de la imatge. Corresponen a la pàgina 133 del llibre.

Has de copiar al quadern l'enunciat i cada una de les tres preguntes, fer les operacions, si cal, i redactar la resposta.

Fixa't que entre d'altres coses hauràs d'aplicar els coneixements treballats ahir sobre el tant per cent.
Si vols ampliar aquests coneixements sobre el tant per cent ho trobaràs a la pàgina 112 del llibre.

En acabar penja una foto, i entrega l'activitat.


NATURALS
Avui realitzarem una activitat de reforç del tema 4 (L'organització dels éssers vius). Per practicar utilitzarem unes activitats interactives, que ja coneixeu. Ens ajudarà a recordar el que hem après quins són els elements més importants d'una cèl·lula animal i una cèl·lula vegetal. 
Per fer-ho, heu d'entrar a aquestes adreces electròniques que estaràn a baix indicada, realitzar les dues activitats i adjuntar a la tasca una fotografia o captura de pantalla amb la vostra puntuació per saber com vos ha anat l'activitat. Un cop adjuntada les fotografies  o captures (una de cada activitat), pitjau entregar la tasca. Podeu repetir l'activitat totes les vegades que vulgueu per millorar la puntuació i només heu d'enviar la fotografia o captura de pantalla de la puntuació més alta. La pàgina també permet estudiar-ho abans de fer l'activitat per recordar les parts més importants de cada tipus de cèl·lula.

Enllaç cèl·lula animal:
https://cienciasnaturales.didactalia.net/ca/recurs/cellula-animal-primaria-/238e6397-e679-471f-b6fd-394b0caa866b

Enllaç cèl·lula vegetal:
https://cienciasnaturales.didactalia.net/ca/recurs/cellula-vegetal-primaria-/82eff35f-be6d-4f1f-8297-0bf2836c02e2

VALORS/RELIGIÓ
La tasca que heu de fer és veure el vídeo pitjant l'enllaç i un cop vist el vídeo realitzarem un debat a aquesta tasca publicant un comentari d'allò que trobeu interessant a dins aquesta mateixa tasca del classroom. Els comentaris i el debat s'ha de realitzar de forma respectuosa amb els altres i expressar de manera assertiva la vostra opinió. Podeu comentar un breu resum del vídeo, dir que pensau que vol expressar el vídeo i donar la vostra opinió.

L'enllaç del vídeo és el següent:
https://www.youtube.com/watch?v=4Hgmfkg-UTk

EDUCACIÓ FÍSICA: Bon dia, nins i nines! Com vos vaig dir, jo també he intentat realitzar els reptes que vos vaig recomanar, aquí vos deix els vídeos dels quals he aconseguit superar, seguiré practicant amb els altres per poder-los superar i enviar-vos els vídeos. Salutacions!

REPTE DE LA BOTELLA

REPTE D'EQUILIBRI

LECTURA
Heu de llegir dos capítols del llibre de lectura "Aventuras de «La mano negra»". Els dos
capítols a llegir avui són l'apartat 1: "Sucedió a las 17.04" (pàgina 73 i 74) i l'apartat 2: "El
maletín enigmático" (pàgina 76 i 77) de la tercera història (EL TÚNEL DE LOS
TRAFICANTES).
Heu d'escriure la resposta de l'enigma al qüestionari que trobareu a classroom.


ANGLÈS:


Good morning 6TH GRADERS!
I loved your Easter Bunnies!

Si ho recordau, els primers “Symbols” que ens vam inventar a principi de curs van ser les rutines, hobbies i activitats que feim dia a dia. (use the internet, read a magazine, make a Snack, feed the animals...)

En el següent enllaç trobareu un Listening sobre les rutines de n’Arlette. L’heu d’escoltar dues vegades. La primera vegada sense mirar el text i la segona amb el text al davant.
A continuació heu de completar les següents activitats.

En aquest enllaç trobareu el listening i les activitats en format digital. Les podeu fer amb l’ordinador si en teniu. Podeu fer fotografies de les diferents activitats i adjuntar-les al Classroom.


Si no teniu ordinador o no ho podeu fer en format digital no us preocupeu! Aquí us deix els enllaços on trobareu el text i les diferents activitats. Les podeu imprimir o  escriure les respostes a un full a part. Després m’ho enviau al correu riberangles@gmail.com

EL TEXT:

LES ACTIVITATS:





Teniu fins divendres 24 per entregar aquesta feina.

HAVE A NICE DAY!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada