dilluns, 23 de març del 2020

DILLUNS, 23 DE MARÇ

Bon dia.
Benvolguts i benvolgudes, com ha anat es cap de setmana?

Alguns heu seguit fent feina, i heu entregat les activitats endarrerides. Enhorabona!!

La setmana passada va ser una setmana d'iniciació en la qual ens vàrem haver d'acostumar a moltes de coses: confinament a casa, feina telemàtica, funcionament del classroom -les maleïdes fotos que no hi  havia manera de penjar-... Si miram cap enrera hem après molt. I molts esteis fent feina molt bé!!!

I hem de seguir treballant i aprenent. Treballar junts en el Classroom pot esser una manera entretinguda i profitosa de preparar-nos pels dies que vindran de llibertat.

RECAPITULEM ALGUNES COSES.

CLASSROOM. Tots ja heu accedit al Classroom. Si algú està fent feina des de casa, i té algun problema amb el Classroom, que ens escrigui un correu a aquesta adreça: riber61920@gmail.com

DINS EL CLASSROOM.
Venciment de les activitats. A partir d'avui les activitats tendran un venciment.
Vosaltres fareu les activitats i les mos enviareu. Nosaltres les vos corregirem. Si està tot bé, vos posarem nota. Si hi ha errors, vos retornarem l'activitat, i la podreu corregir i enviar una altra foto. Finalment vos posarem la nota.


Les assignatures d'avui són les que segueixen i aquí teniu relacionades les tasques.


MÚSICA

Bon dia! 

Ja sabeu que heu de practicar les cançons del teatre, és molt important. Més abaix vos deix les dues primeres amb un karaoke perquè canteu a casa, tal i com ho cantam a ses classes de música, per això vos he gravat un vídeo especialment per vosaltres amb el piano. Llegiu bé els comentaris que apareixen en pantalla per seguir la lletra de la cançó i cantau per a tota la família! De moment, vos heu de saber de memòria les dues primeres i la setmana que ve tendreu a la vostra disposició la tercera i la quarta. També podeu consultar es vídeo de ses Acaballes de 2014 a on està tot el teatre, recordau que hi ha alguns canvis.

Ànims i a treballar!










MATEMÀTIQUES
Heu de fer la pàgina 57 del quadern DECA Tema 9. Teniu la tasca al Classroom on podreu entregar una foto de la feina feta amb l'aplicació Google Classroom. Pensau a entregar l'activitat.
Aquesta és la darrera activitat del tema.
Nosaltres ja hem avaluat les activitats entregades anteriorment. Si algú vol pujar nota de les activitats anteriors, que les corregeixi i adjunti una foto en aquesta mateixa activitat.

NATURALS
Avui, a les 10.45, en veurem per fer una trobada per aclarir dubtes sobre el tema 2: els aparells circulatori i excretor.
El funcionament d'aquesta trobada per resoldre dubtes de naturals té les mateixes normes que la trobada que vam fer dijous passat. Heu de llegir el tema i anau demanant els dubtes a través de la tasca del classroom habilitada.

SOCIALS
Heu de fer una fitxa de reforç del que s'ha treballat al segon trimestre a través d'una tasca
de classroom. Es pot fer de dues formes. La primera és imprimir la tasca per fer-la i la
segona fer-la al quadern. Després ho podeu entregar a través de la tasca de Classroom
adjuntant una foto de la feina feta. Els temes que es treballen són el tema 4 (La població i les
activitats econòmiques) i el tema 5 (L'impacte humà en el medi ambient). Per realitzar la
tasca és pot consultar el llibre.

GRAMÀTICA

A l'inici de l'estudi dels verbs a classe, hi va haver algunes dificultats. Aprofitarem aquests dies de
treball telemàtic per fer-ne un repàs.
Ho repassarem amb n'Enxaneta. Ja sabeu que sempre teniu una enllaç a teoria a dalt de la pàgina
per fer les consultes que convenguin.
Haureu de fer les activitats 5, 6 i 7.
Aquí teniu també l'enllaç per si algú encara tengués dificultats amb el Classroom.
http://enxaneta.info/activitats/verbs/14/0

De cada activitat m'heu de fer una foto i l'heu de penjar. 3 fotos. Després ENTREGAU LA TASCA.

CÀLCUL.
Les operacions combinades vos varen anar molt bé a classe. A veure si vos n'ensortiu, i treis
10 amb aquesta activitat. Ja sabeu que les podeu fer tantes vegades com vulgueu.
Però... no copieu, pensau i apreneu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada